NederlandsEnglish
krt

Klachtenregeling

Orlandus Academy streeft naar een voortdurende verbetering van ons aanbod aan cursussen. Wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent.

Ondanks alle aandacht en inzet kan het soms anders lopen. Wij stellen het zeer op prijs dat u de moeite neemt om ons te informeren over uw bevindingen, zeker als deze negatief van aard zijn. Alleen dan kunnen we samen een oplossing zoeken.

Indien u niet tevreden bent
U kunt uw opmerking, suggestie of klacht kenbaar maken door telefonisch contact op te nemen (020- 210 40 32), of door onderstaand klachtenformulier in te vullen.

Vervolgens bespreken wij uw opmerkingen intern met de verantwoordelijke betrokkenen en nemen wij binnen zeven werkdagen contact met u op. De volledige klachtenprocedure kunt u hier downloaden.

Klachtenformulier

Voornaam*
Achternaam*
Telefoonnummer*
E-mailadres*
Wanneer kunnen wij u het beste contacteren
Heeft u voorkeur voor contact per e-mail of telefoon
Heeft u een algemene klacht met betrekking tot de organisatie:
Is uw klacht van toepassing op een specifieke cursus. Zo ja, welke?
Wat is er gebeurd?
Hoe komt het dat u ontevreden bent?
Heeft u hierover al met iemand van Orlandus Academy gesproken? Zo ja, met wie?